Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ…ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ!

ΕΛΛΗΝΕΣ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΥΠΟ ΔΙΩΓΜΟ!

«ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ Ν΄ΑΡΝΗΘΩ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΟΥ»

·        «Με αυτό που μας έχουν κάνει δεν μπορείς να ζήσεις στην Ελλάδα»

·       «Θα υποχρεώσουν όλο τον κόσμο που κρατά τις παλαιές ταυτότητες που φέρουν το θρήσκευμα, να τις αλλάξουν»

·       «Τους ζήτησα να μου βγάλουν διαβατήριο με το πιστοποιητικό γέννησης του Δήμου αλλά αρνήθηκαν. Μου ζήτησαν να βγάλω υποχρεωτικά καινούργια αστυνομική ταυτότητα. Όσα όμως κάνουν είναι παράνομα»
.       «Την απόφαση του Θεού την τήρησα αλλά και ο Θεός με εξύψωσε. Τώρα είμαι πολύ καλύτερα που το κράτος με θεωρεί ανύπαρκτο απ’ ότι ήμουν πριν από 4 χρόνια που ήμουν ένα υπαλληλάκι»

Ο Παναγιώτης Μπαλαγιάννης με τη βοήθεια του Θεού επιβιώνει άνετα χωρίς να έχει ανάγκη το κράτος που επιδιώκει να τον εξοντώσει βιολογικά!

του Μάκη Βραχιολίδη

vrachiolididis@yahoo.gr

Περισσότερα στο: