Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ «ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ VS ΧΑΪΔΑΡΙ»…

Πριν ονομαστεί ο Σταθμός Μετρό «Αγία Μαρίνα» που βρίσκεται στα εντός όρια του Δήμου Αγίας Βαρβάρας, θα θυμηθούμε το χρονικό της μάχης «Αγία Βαρβάρα VS Χαϊδάρι» για να θυμούνται οι παλαιότεροι, να μαθαίνουν οι νεότεροι και όσοι Έλληνες πολίτες δεν γνωρίζουν και πέφτουν στις παγίδες των ανήξερων παραπληροφοριτών δημοσιογράφων των ΜΜΜ, των πολιτικών των νεοταξικών κομμάτων και της κάθε κυβέρνησης που εχθρεύονται την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό.

Επίσης η εταιρεία "ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε." επιμένει χρόνια εσκεμμένα ψευδώς ότι ο Σταθμός Μετρό «Αγία Μαρίνα» είναι στο... Χαϊδάρι... που τελικώς δεν έχει ούτε έναν Σταθμό Μετρό!!! 

Θα δείτε γιατί η κατασκευαστική εταιρεία ηττάται πανηγυρικά και αποδεικνύεται γιατί ο Σταθμός Μετρό «Αγία Μαρίνα» βρίσκεται στην Αγία Βαρβάρα επί της Ιεράς Οδού και επί των οδών Αγίας Μαρίνας, Κατσαρού και Κρήνης. 

Η ΜΑΧΗ «ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ VS ΧΑΪΔΑΡΙ»… 

Ο αρχικός σχεδιασμός για το σταθμό ήταν το Χαϊδάρι (κάτι που δεν έγινε όπως θα δείτε παρακάτω) και προέβλεπε δύο εξόδους, μία από την πλευρά της Αγίας Βαρβάρας και μία από την πλευρά του Χαϊδαρίου, περίπου στη παιδική χαρά, στο γήπεδο μπάσκετ κλπ στη συμβολή της οδού Κολοκοτρώνη και Ιεράς Οδού.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο τότε Δήμαρχος Χαϊδαρίου Κυριάκος Ντηνιακός δεν συμφώνησε να υλοποιηθεί ο αρχικός σχεδιασμός επικαλούμενος διάφορους λόγους, με αποτέλεσμα η έξοδος του Σταθμού «Χαϊδάρι» να μεταφερθεί στα όρια του Δήμου Αιγάλεω και για την ακρίβεια «κολλητά» με το Δημαρχείο Αιγάλεω επί της Ιεράς Οδού και Κάλβου. 

Οι Δήμαρχοι Αιγάλεω και Αγίας Βαρβάρας Δημήτρης Καλογερόπουλος και Λάμπρος Μίχος τα «πήραν στο κρανίο», γιατί θεώρησαν ότι η άρνηση του Δημάρχου Κυριάκου Ντηνιακού να υλοποιηθεί ο αρχικός σχεδιασμός στην έξοδο προς την οδό Κολοκοτρώνη είχε να κάνει με το να απομακρυνθεί ο φόρτος της κυκλοφορίας, στάθμευσης κλπ από το Χαϊδάρι και να μεταφερθεί στους άλλους δύο Δήμους (Αγία Βαρβάρα και Αιγάλεω). 


Τα χρόνια πέρασαν, ο Κυριάκος Ντηνιακός το 2006 δεν έθεσε υποψηφιότητα για Δήμαρχος Χαϊδαρίου, οι «μετοχές» του Λάμπρου Μίχου ανέβηκαν στο διάστημα αυτό (Δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας και πρόεδρος του ΑΣΔΑ) και έτσι αρχίζει η προετοιμασία της «ρεβάνς».

Ο Λάμπρος Μίχος με νύχια και με δόντια προσπαθεί να αλλάξει το όνομα του σταθμού από «Χαϊδάρι» σε «Αγία Μαρίνα» (λογική ενέργεια, που είναι σωστή αφού ο Δήμος Αγίας Βαρβάρας πήρε τον Σταθμό Μετρό στα εντός διοικητικά όρια, το Χαϊδάρι παραιτήθηκε από το έργο και από το όνομα), επικαλείται ότι δεν είναι στα όρια του Δήμου Χαϊδαρίου, ο πραγματικός λόγος όμως είναι άλλος. Είναι η άρνηση του Κυριάκου Ντηνιακού όταν ήταν Δήμαρχος να αναλάβει το κοινωνικό, περιβαλλοντικό, κυκλοφοριακό κόστος που αναλογεί στο Χαϊδάρι.

Γίνονται οι βουλευτικές εκλογές το 2010. Ο Λάμπρος Μίχος εκλέγεται βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Δήμαρχος της Αγίας Βαρβάρας εκλέγεται ο Γιώργος Καπλάνης.

Τέλος Ιανουαρίου (το 2012) τοποθετείται η πινακίδα στην έξοδο του σταθμού που γράφει «ΧΑΪΔΑΡΙ»!!! Έλεος!!! H πινακίδα τοποθετήθηκε ύπουλα από την εταιρεία «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.» χωρίς να πάρουν είδηση οι τρεις ομόγυροι Δήμοι!!! 

Εμείς η Ομάδα Δημοτών Αγίας Βαρβάρας-Αιγάλεω-Χαΐδαρίου σε αυτό το σημείο θα πούμε μια προειδοποιητική στην «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.»: 

Μην ανοίξουν τα στόματα μας γιατί υπάρχουν και φωτογραφίες για αυτό το «έγκλημα» που έγινε στα κρυφά τον Ιανουάριο του 2012, έχουμε ντοκουμέντα!!! Ξέρουμε πολύ καλά τι λέμε εδώ. Ας το καταλάβουν στην «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.».

Ο δεύτερος γύρος της «μάχης» αρχίζει, αλλά ουσιαστικά η Αγία Βαρβάρα έπαιζε χωρίς αντίπαλο γιατί:

α) Είχε το «λογικό» επιχείρημα ότι η έξοδος του σταθμού δεν ήταν στο Δήμο Χαϊδαρίου (είπαμε ο πραγματικός λόγος ήταν άλλος).

β) Απ΄ όσα γνωρίζουμε δεν υπήρχαν αντιδράσεις από πλευράς Δήμου Χαϊδαρίου. 

γ) Το πολιτικό σκηνικό είχε αλλάξει σε «βάρος» του Χαϊδαρίου.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΠΛΑΝΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ»:

Κύριε Πρόεδρε

Πρόσφατα αναρτήθηκε πινακίδα στο σταθμό του Μετρό στην περιοχή της Αγίας Μαρίνας η οποία διαπιστώσαμε ότι φέρει την ονομασία «Χαϊδάρι».

Θεωρούμε εντελώς παράλογη αυτή την ονομασία από τη στιγμή που ο συγκεκριμένος σταθμός δεν έχει καμία σχέση με τον πολεοδομικό ιστό του Δήμου Χαϊδαρίου και χωροθετείται εξ’ ολοκλήρου εντός των ορίων του Δήμου Αγίας Βαρβάρας.

Δεν καταλαβαίνουμε τη σκοπιμότητα της αδιαλλαξίας σας, ωστόσο θα θέλαμε να καταστήσουμε σαφές ότι η επιλογή αυτή δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή ούτε από τη Διοίκηση αλλά ούτε και από το λαό της Αγίας Βαρβάρας καθώς κρίνεται προσβλητική και υποτιμητική για το Δήμο μας. Παρακαλούμε για την επανεξέταση του θέματος.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ Γ. ΚΑΠΛΑΝΗΣ

Ο ΤΥΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗ «ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑ VS ΧΑΪΔΑΡΙ»

Εφημερίδα ΠΑΡΟΝ «Ο δαίμονας των Δημαρχείων» 30/1/2011:

«Ο σταθμός του Μετρό που θα γίνει στο κέντρο του Δήμου Αγίας Βαρβάρας, ξέρετε πώς θα λέγεται; Χαϊδάρι! Μόλις είδαν τις ταμπέλες έξω από τον σταθμό της περιοχής τους οι κάτοικοι του δήμου να γράφουν το όνομα άλλης περιοχής, τα έχασαν. Στην αρχή νόμιζαν ότι ήταν λάθος, αλλά ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό είπε στον Δήμαρχο Γιώργο Καπλάνη ότι δεν επρόκειτο περί λάθους, γιατί ο σταθμός θα λέγεται… «Χαϊδάρι»! Ο Δήμαρχος διαμαρτυρήθηκε αρμοδίως, αναφέρθηκε στις υπερκείμενες αρχές, κατήγγειλε το γεγονός και περιμένει. Για να δούμε, μήπως στο τέλος η Αττικό Μετρό θα αλλάξει και τα ονόματα των Δήμων από τους οποίους περνάνε τα τρένα της;»

Ρεπορτάζ της εφημερίδας «ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΝΕΑ»:

«Αγία Μαρίνα» …βαφτίζεται ο νέος σταθμός του μετρό στην ευρύτερη περιοχή της Αγίας Βαρβάρας, σύμφωνα με απόφαση που ελήφθη από κοινού από τον πρόεδρο του «Αττικό Μετρό Α.Ε.» Χρήστο Τσίτουρα, τους Δημάρχους Αγίας Βαρβάρας Γιώργο Καπλάνη και Αιγάλεω Χρήστο Καρδαρά, αλλά και τον Βουλευτή Β΄ Αθηνών ΠΑΣΟΚ και πρώην Δήμαρχο Αγίας Βαρβάρας Λάμπρο Μίχο.

Η συνάντηση προγραμματίστηκε με πρωτοβουλία του Λάμπρου Μίχου ο οποίος προηγουμένως είχε συναντηθεί με τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις περιβαλλοντικές παρεμβάσεις και τις διευθετήσεις που πρέπει να γίνουν ώστε η περιοχή να μην επιβαρυνθεί ιδιαίτερα.

Ο Χρήστος Τσίτουρας ενημέρωσε ότι ήδη έχει ολοκληρωθεί το 90% των εργασιών ενώ για την προέκταση της γραμμής ο εργολάβος θα εγκατασταθεί μέσα στο έτος αυτό.

Με τη σειρά του ο Βουλευτής Λάμπρος Μίχος διαβεβαίωσε ότι θα υπάρξουν οι σχετικές ρυθμίσεις από την Κυβέρνηση και συγκεκριμένα από το Υπουργείο Δικαιοσύνης ώστε να ξεπεραστούν τα προβλήματα που έχουν προκύψει από τις συμβάσεις με τη 
Siemens και στα οποία οφείλεται η καθυστέρηση της παράδοσης του μετρό.

Αυτό ήταν το χρονικό και η εξέλιξη της «μάχης» του σταθμού του ΜΕΤΡΟ 
«ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ VS ΧΑΪΔΑΡΙ».

ΕΠΙΛΟΓΟΣ 

Ο Σταθμός Μετρό «Αγία Μαρίνα» βρίσκεται στον Δήμο Αγίας Βαρβάρας επί της Ιεράς Οδού και επί των οδών Αγίας Μαρίνης, Κατσαρού και Κρήνης.